Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Samochody
Forum NVISION > Różne > NNT - Nie Na Temat
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124
R1-E
QUOTE(#hoko# @ 30 Dec 2005 20:43)
Wiem że topic jest o samochodach ale mam pytanie a jednocześnie wielką prośbę.
Czy znacie firmy lub adresy stron odnośnie odblokowania HONDY NSR 125??
Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi i adresy
*

Odblokowania czego? (nie znam się na Hondach ale ciekawi mnie te sformułowanie).
Renifer
QUOTE(R1-E @ 31 Dec 2005 14:01)
Odblokowania czego? (nie znam się na Hondach ale ciekawi mnie te sformułowanie).

To coś takiego:
http://www.nsr125.com/
...i pewnie chodzi o zdjęcie ogranicznika prędkości cool.gif
Niklos
ktos juz nawet o tym zakladal temat dry.gif
R1-E
To w motorach to nie jest legalne? Bo niektóre samochody można za dodatkową opłatą odblokować (nie mówie o łapówce tylko tak legalnie) u producenta
Michmiel
LINK
jest to nielegalne tylko wtedy gdy jeździsz na 125 na kategorie A1 która ma ogranicznik co do posiadania przez motor ilości koni mechanicznych. Po odblokowaniu tego motoru wartość wzrasta dwukrotnie. I jak się to dobrze zrobi taka 125 poleci nawet 160-170. Te motorki są bardzo fajne szczególnie dla początkujących. Tylko kurna to tak ,,pierdzi" że wstyd tym jechać. Może się ktoś orjentuje czy są jakieś zabiegi które nie pogorszą osiągów a polepszą odgłos silnika. Aha silniki to dwusuwy chłodzone cieczą.
#hoko#